שירות לקוחות הנו מפתח לשמירה ובניית מיצוב חברה עסקית. שירות לקוחות מצויין בונה קשר יציב בין החברה ללקוחותיה ומאפשר את הגדלת המכירות ושימור הלקוחות.
אנו ברימרק נקים עבורכם מוקדי השירות המותאמים בדיוק לצורך אותו תגדירו, זאת תוך ניהול מקצועי, בניית תהליכי עבודה, הכשרת הנציגים, התאמת מספר הנציגים לצפי הפניות, עמידה במדדי ביצוע, תפעול ואיכות השירות תוך הקפדה על שיפור מתמיד לשירות מעל ומעבר למצופה.
אנו מאמינים ששירות מצוין מהווה גם מנוף למכירה ולהגדלת נתח הלקוח. נציגי השירות עוברים סדנאות שירות, שימור ומכירה באופן רציף המבוססות על איתור צרכים, מענה מלא לצרכים וניצול הזדמנויות מכירה. ניהול מוקדי השירות מתבצע בעזרת מערכות טלפוניה מתקדמות, שיחות מוקלטות, הפעלת נתבי שיחות מתקדמים, כולל אפשרות קיצור זמני המתנה על ידי שמירה על התור, חיבור למערכות CRM ועוד.
כל הפעילות המוקד מנוהלת בזמן אמיתי כולל נתוני זמן אמת לניהול תורים, כמות שיחות נכנסות, זמני המתנה, בקרה וניטור שיחות.
שיווק ישיר באמצעות הטלפון הנו אחת מזרועות המכירה החשובות לכל עסק.
משאב הזמן של סוכני השטח הנו משאב יקר וחשוב שינוצל למטרה לשמה קיים סוכן השטח- פגישות אפקטיביות.
ניהול מוקדי השירות מתבצע תוך עמידה במדדי ביצוע, תפעול ואיכות השירות.
הקמה ותפעול של מערך תפעול בהתאם לדרישות הלקוח.
מערך מכירות שטח הנו משלים למערך המכירה הטלפוני ומאפשר הגעה לאותם לקוחות אשר לא בוצעה עמם עסקה טלפונית.
ניתוח שוק ובחינת פוטנציאל שוק לשירותים השונים של הלקוח בחינת ערוצי הפצה וסיוע בבניית ערוצי הפצה ישירים.
מערכת שירותי ה- IVR המתקדמת שלנו, מאפשרת חשיפה לכמות לקוחות גדולה בזמן קצר.